565 keer bekeken

boekpresentatie tijd voor de Sleutel

• zondag 31 mei 2015 @ 09:05
    reactie op (#3) kagib

Quote: kagib

zaterdag 30 mei 2015 @ 17:59

Gossie, dat zal schrikken geweest zijn Jeanette, dat ongeluk. En gekneusde ribben, dat is heel pijnlijk. Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar ik ga het waarschijnlijk (laten) filmen. Veel sterkte he, en de warmte en betrokkenheid zal gevoeld worden.
    liefs Karel  

Dank je wel Karel. Ben heel beneiuwd naar de film.  In gedachten zal ik 7 juni aanwezig zijn.

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 30 mei 2015 @ 17:59
    reactie op (#2) leuk-meisje

Quote: leuk-meisje

donderdag 28 mei 2015 @ 16:50

Karel bedankt voor je mail.  Helaas is het voor mij te ver weg.  Ik woon in Godlinze. Ook heb ik gekenusde ribben door een auto-ongeluk vorige week.
    Ik wens je een hele fijne dag en een goeie presentatie. Dat het boek goed ontvangen mag worden. Ik stuur warmte naar je toe.

Gossie, dat zal schrikken geweest zijn Jeanette, dat ongeluk. 
    En gekneusde ribben, dat is heel pijnlijk.
    Jammer dat je er niet bij kan zijn, maar ik ga het waarschijnlijk (laten) filmen.
    Veel sterkte he, en de warmte en betrokkenheid zal gevoeld worden. 95.gif

liefs Karel 6.gif 

• donderdag 28 mei 2015 @ 16:50

Karel bedankt voor je mail.  Helaas is het voor mij te ver weg.  Ik woon in Godlinze. Ook heb ik gekenusde ribben door een auto-ongeluk vorige week.

Ik wens je een hele fijne dag en een goeie presentatie. Dat het boek goed ontvangen mag worden. Ik stuur warmte naar je toe.

Gewijzigd op 2015-05-28 16:51:10

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • donderdag 28 mei 2015 @ 14:28

2015-04-25+11.21.10+-+kopie.jpg

hai,

Voor de vele gasten die vaker deze club bezoeken ook nog even een bericht.
    Het boek tijd voor de Sleutel is dus uit. Je kunt het ook kopen bij bol.com.
    Hieronder de link:

http://www.bol.com/nl/p/tijd-voor-de-sleutel/9200000039280202/?suggestionType=featured_product&suggestedFor=tijd%20voor%20de%20s&originalSearchContext=media_all&originalSection=main

En ja, dat boek ga ik dus presenteren.
    Je bent van harte welkom als je er resonantie mee voelt. Zou leuk zijn je in het echt te mogen ontmoeten.

hartelijke groet Karel 6.gif