7 keer bekeken

Kagibs hart 18-1-2007 storm in het land

• donderdag 14 maart 2019 @ 13:44

18-1-2007 STORM IN HET LAND

Ja storm in t land, bij mij  valt t wel mee hoor, alles heel relaxt. :p
    Net wel wat berichtjes gelezen/gekeken, nu heeft de storm toch wel fiks toegeslagen. :O
    Ik heb er eigenlijk alleen maar van genoten. :)

Moest vandaag dus de was wegbrengen, hihihi af en toe was t de was die mij wegbracht in de trolley. ;) Hoefde niks te doen alleen te volgen hihihi t handvat vast te houden.
    Kan er erg van genieten, hoe alles dan tot leven komt, alles flappert en beweegt, danst, en t geluid die oergeluiden voortgebracht door de wind in de bomen, wauw.
    Ik laat me er graag  door meedragen, laat alles op me inwerken, tot me spreken, een totaalervaring. :)
    Het gaat nog steeds door he, op de terugweg vloog ik op bepaalde punten bijna weg, woesj   och geen probleem hoor vliegen, het neerkomen zien we dan wel weer. ;)

Voor de rest is er eigenlijk niet zoveel te melden. De lichte energie gaat door, wordt zelfs steeds vroeger wakker en stap ook nog dan vrij snel uit bed, en dat zonder reden. ;)  Twee dagen achter elkaar 9.20  das wel s anders geweest. :p
    Ik geniet gewoon, lekker borrelen, wat mailtjes, gewoon Zijn, lekker zitten. Voel ook geen impulsen om dingen in gang te zetten, verbindingen te maken, dus dan niet he.
    Merk wel dat dit meer en meer ontstaat, gewoon helder Zijn, niks opvullen, alles terug naar de Essentie.
    Merkte dit gister toen ik savonds in mijn stoel zat. Bekeek met mijn denken van alles wat ik zou kunnen doen, je kunt zoveel doen he ;) Maar bij alles ervaarde ik, nee, zou slechts opvullen van tijd zijn. Ik zou in beweging komen, ik zou doen, maar mijn Wezen zou blijven zitten. Ja ja de thematiek is hier niet altijd even makkelijk voor de niet insiders. :p Waar heeft ie t over vragen sommige zich misschien af. ;) Maar t komt eropneer ik volg, ik volg iets in mezelf, wat ik werkelijk Ben, van daaruit handel ik, geef ik t leven vorm. Mijn persoonlijkheid is daar t kanaal van. Dus t gaat er me om, om daar met dat veel grotere Verbinding te houden, mee in harmonie te blijven.
    Dat betekende dus gister gewoon Zijn, niks doen. :)

lieve groetjes Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-C19cNJ500K