10 keer bekeken

Kagibs dagboek

• donderdag 11 oktober 2018 @ 15:52

4-7-99 nieuw initiatief
    Afgelopen vrijdag was het ineens duidelijk, de school was niet de plek voor mijn activiteit. Ik had zelfs al de reservering bevestigd maar het voelde niet goed. Eergister ben ik dus bij het café, het Grand Café Classicque, langsgeweest, gesproken met de eigenaar, Frans Janssen. Hij had heel veel begrip en het resultaat is dat ik nu voor dezelfde prijs als van de school de ruimte in dit café kan afhuren. Ik had me zelfs nog vergist, gelukkig maar, want anders had ik helemaal de moed niet meer gehad om langs te gaan. Officieel is dus de prijs, 50 gulden per avond. Nu dus 7.50 per uur, en het zal niet veel langer dan twee uur duren, dus dat zal geen problemen geven. Ik was/ben ontzettend blij. Eindelijk weer eens het bewijs dat ik op mijn innerlijk mag vertrouwen, hoe vreemd dit ook voor mijn verstand is, in de weg die ik ga, en ook voor andere mensen. Ik ervaar het als een aanduiding dat het past in de stroom van het Leven, en dat van hieruit zich alles kan ont-vouwen. Ik sta nog alleen, maar ik heb het idee om een soort van mailing te doen voor steun, financieel of anderszins. Ik hoop wel dat Mark kan op woensdag, maar ook hierin zal zich het juiste ontvouwen. 
    Nu kan ik even van de vakantie genieten, is alle druk weg. In juli hoef ik verder niet veel te doen, eventueel nog wel die mailing.

22-7-99 verhuizen
    En toen was ik 36 jaar geworden.
    Dit klinkt zo oud, en ik voel me helemaal niet zo.
    Er zit wel weer verandering in de lucht.
    Ik moet gaan verhuizen omdat ze het hier grondig willen gaan verbouwen, er grotere appartementen van maken en zo.
    Ik heb hier eigenlijk helemaal geen probleem mee, ben wel toe aan iets nieuws. Ik krijg allerlei voordelen en een voorkeursbehandeling, er komt ook nog een gesprek.

Ja en ik voel sterk van binnenuit dat ik een relatie wil, bazuin dit overal rond. Het is jaren geleden dat dit zo sterk was, ik wil er alles aan doen om het te laten lukken. 
    Lieve vrouw waar ben je? Ik weet niet zeker of ik het al gezegd had maar Annemiek mijn leeftijdsgenoot gaat in augustus trouwen, nu kan ik toch niet achter blijven?

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-ND3qRY7KIm