9 keer bekeken

Kagibs dagboek

• zondag 07 oktober 2018 @ 16:18

25-1-99 relaties
    Nou nog weinig verandering met voorgaande.
    Alweer lang geslapen, weer verstilling, weinig daadkracht, buiten weer een intens grijze dag.
    Gisteren is wel Wies langsgeweest, het was weer als vanouds, heel intens, ze zag er mooi uit, helemaal in het bruin. 
    Echt veel heb ik er niet van behouden wel dat het er naar uit ziet dat we in dezelfde fase zitten. Ik ben benieuwd of we onze plannen met elkaar kunnen verbinden, ook mbt tot dit centrum.
    Natuurlijk hebben we het ook nog over de seksualiteit gehad. Ze staat nu wel opener om een relatie aan te gaan, maar had de juiste nog niet gevonden. Wat ze toen hierover zei dat ze met de een, een lichamelijke binding had, de ander een ziele, en weer een ander een Geestesbinding kwam er bij mij naar boven dat dit heel onnatuurlijk was. Als je werkelijk die verbinding gemaakt hebt met de Liefde, dan wil die Liefde toch ook op aarde komen, in het lichamelijke, en dus ook in de seksualiteit. Voor mij ontstaat juist vanuit een diepe Geestelijke aanraking het verlangen om dit in alle lagen te delen. Dit kun je toch niet uit elkaar halen?
    Nou ja Wies nog wel, ik ben benieuwd of ze ooit nog tot andere inzichten komt.
    Verder is me nog opgevallen de vele gezichtsuitdrukkingen die ze gisteren had, ik vond dit schitterend om te zien. Dit had me ook al zo ontroerd bij Strelsa. Ja er zijn vele verbindingen met Strelsa en Wies.
    Wat de tv betreft lijkt het er op dit moment op dat ik werkelijk moet stoppen met kijken. Ik ga het vanavond nog maar eens een keer voelen omdat er dan toch wel interessante programma's komen.

15-2-99 de Stroom
    Zo dat is weer even geleden.
    Opwekking om het dagboek bij te werken was ook helemaal weggevallen. Wat dat betreft was even alles weggevallen, nog steeds niet een van de prettigste periodes. Nu ben ik trouw gebleven aan deze Stroom, beter gezegd het helemaal stil vallen van deze Stroom. Maar vorige week kwam hij langzaam op gang, en heb van daaruit meteen daden ontplooid. Heerlijk om die Kracht weer te voelen, gedragen hierdoor te worden, de duidelijkheid, het ervaren, ja ik heb alleen nog maar de opwekking van binnenuit.

Ik voel dat ik echt nieuwe kontakten, verbindingen moet maken. Via Jenny, via Jan? Nu ik aan het lezen ben wat na mijn dertigste allemaal gebeurd is, realiseer ik me wel hoezeer ik toen verstrikt ben geraakt in een web van energieën, dat dus nooit meer! Het enigste wat ik nu nog vertrouw is mijn eigen innerlijke verbinding.
    Nou met mijn moeder gaat het heel goed, er wordt goed voor haar gezorgd, heeft zelfs al een nieuwe woonplek gekregen. Diana gaat door allerlei heftige processen, uitzuiveren van het hart, confrontatie met alles wat hier aan verdriet en emoties ligt opgeslagen. Voor mijn vader is het natuurlijk nog allemaal heel moeilijk en ook mijn broer zit in een proces. Carla wordt nog steeds het meest directe geconfronteerd met alles omdat ze zo dicht erbij woont en omdat Jan allerlei dingen regelt, dat is haar proces. Ikzelf blijf alles vanaf een afstand volgen maar ben niet echt deelhebber aan het spel, meer een neutrale toeschouwer en reik van daaruit af en toe iets aan.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-Gxg6QgERhq