11 keer bekeken

Kagibs dagboek

• vrijdag 14 september 2018 @ 15:35

15-8-97 leven
    Weinig opzienbarends te delen.
    Het is al langere tijd heel warm, rond de dertig graden.
    Weinig opwekkend tot daadkracht.
    Algemeen kan ik ook nog weinig concrete stappen zetten. Het is vakantietijd.
    Nog steeds geen reactie van de Rozenkruisers en de atletiekclub is nog steeds niet bereikbaar.
    Maar de muziek gaat door, alweer drie nummers in elkaar gefrutseld waar ik heel tevreden over ben.
    Tenslotte is er weer een oude bekende op mijn pad gekomen.
    Erik, de jongen die in mijn "Jezusperiode" mijn discipel wilde zijn en daarna helemaal in de weerstand is gegaan. Nu vindt hij me zeer zeker ten positieve veranderd. We zijn eigenlijk twee tegenpolen. Hij is heel mannelijk, fel, direct, ik ben heel vrouwelijk, luisterend, zacht. We kunnen veel van elkaar leren. Hij kan me wat meer bij het leven betrekken en de Kracht in mezelf wakker maken.
    Het leven is in ieder geval nog steeds heerlijk. Alles is goed en maar kijken of ik de volgende week wat meer tot daadkracht kan komen.

17-8-97 toetsing
    Nou, er is wel weer beweging.
    Op dit moment is er alleen nog maar verwondering hierover bij mij.
    Het is tijd van toetsing.
    Wat heb ik werkelijk veroverd in mijn hart.
    T. lijkt ineens advocaat van de duivel te spelen.
    Alles was illusie. Ik ben illusie.
    Alles wat ik deed en doe komt voort uit groot minderwaardigheidscomplex. Ik ben helemaal niet bijzonder. Ik doe me alleen bijzonder voor om mezelf erachter te verbergen. Ik heb helemaal geen verbinding met de Waarheid. Ik moet altijd het laatste woord hebben, ik moet altijd gelijk hebben. Mijn seksualiteit is helemaal niet vrij, ik wil alleen zoveel mogelijk seksuele contacten om mezelf bevestigd te zien. 

Op dit moment kan ik in alle oprechtheid zeggen dat het niet waar is.
    Als dit veranderd is dit ook goed.
    Op dit moment zie ik het als toetsing.
    Hoe sterk sta ik in wat er in mij wakker geworden is. Erik past hier perfect bij. Juist door de houding van T. en Erik wordt de mannelijke Kracht in mij aangesproken. En dat is het thema wat voor mij nu van belang is.
    Er is geen verdriet, geen verwijt, geen boosheid in mij hierover.
    Het is zoals het is, en het past perfect in de Stroom.

22-8-97 mens zijn
    Vandaag een bewolkte dag.
    Toch nog redelijk warm.
    Wat T. betreft, alles is weer anders.
    Ik zie wel waar de stroom heen leidt.
    We gaan samen een keer naar Nikolien (ook soort aurareadster) om te kijken wat de verbinding van ons inhoudt. Hopelijk komt er dan helderheid voor beide.

Verder een actieve week geweest.
    Wezen zwemmen met Erik, terug in de tijd. Jongens onder elkaar.
    Heel lang geleden dat ik in een open lucht zwembad geweest was.
    Het rennen in clubverband gaat volgende week beginnen. Heb een flitsende outfit gekocht, ook algemeen felle kleuren. Donkergeel, lichtblauw, allerlei tinten oranje. De witte fase is duidelijk voorbij.
    De Rozenkruisers gebeld, meteen de volgende dag heel pakket binnen.
    Ja, daar ligt mijn thuis.
    Diepe her-kenning en vreugdegevoel.
    Heb me ingeschreven voor een cursus en data voor andersoortige bijeenkomsten, lezingen vastgelegd. Ja, ik heb zin me er helemaal in te storten.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-Q55RGxQW4W