10 keer bekeken

Kagibs dagboek

• woensdag 12 september 2018 @ 13:27

18-3-97 barrière
    De stichting is bij elkaar geweest.
    Ik ben door de barrière gegaan die ik op een vreemde manier voelde waardoor ik gister ook niet spontaan met Annema kon praten (correspondeerde dus met haar via bandjes, ze was dus blind).
    Het lukte me gewoon niet om met volle overtuiging te delen wat ik voelde en daardoor leek het ineens niet meer te kloppen.
    Vandaag gebeurde dus weer hetzelfde.
    Ik sprak het uit, was er eerlijk in, en daardoor ging ik er doorheen.

Nu is het vrij, ik ben weer vrij, de barrière is weg.
    We hebben nu in principe afgesproken dat we over ruim een maand naar Almen gaan. Daar zal ieder voelen welke stappen te zetten.
    Ik ben benieuwd hoe Wies op mijn kaart gereageerd heeft.
    Het voelt wel goed.

5-4-97 proces gaat door
    Proces met Wies gaat door.
    Vorige week zaterdag nodigde ze me uit samen met John. John voor de eerste keer.
    Ik vond het een vreemde afspraak.
    Het typische was dat ze een sterk erotische uitstraling had terwijl ze zich hier helemaal niet van bewust was. Als John er niet bij geweest was had ik er zeker gehoor aan gegeven.
    Achteraf zei ze ook dat John een soort bescherming was dat er niets kon gebeuren. Er zitten duidelijk nog plaatjes op het stuk van de seks bij haar.
    De stroom gaat verder, nu is ze ziek.

16-7-96 ploef
    Alweer een nieuwe situatie.
    De tv heeft het begeven.
    het was nog een wonderschoon afscheid.
    Ik hoorde ploef, ploef, en het beeld viel weg.
    Slechts een streep in het midden bleef over.
    Een zeer beweeglijke streep met allerlei lichtschakeringen, allerlei vormveranderingen binnen het kader van de streep.
    Een magisch spel, een levend wezen.
    Ik was er helemaal door gefascineerd, en toen weer een ploep, en mijn tv was gestorven.
    Geen beeld meer en geen geluid.

Sja, nu komt er wel heel veel ruimte op me af.
    Een avond is zo wel heel lang merkte ik gister.
    Wat dat betreft, eergisteravond was Angelo er.
    Hij was er, en hij was weer weg.
    Verbijsterend. Het gevoel dat de drie uren dat hij er was slechts 5 minuten waren geweest.
    Hij gaat trouwens trouwen, ik ben ook uitgenodigd.

Kagib

de uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-4jNlCwNbcA