9 keer bekeken

Kagibs dagboek

• woensdag 08 augustus 2018 @ 16:19

30-8-95 gesprek met Maria Hillen
    Gesprek gehad met Maria Hillen. Staat op band.
    Het komt eigenlijk wel overeen met wat ik ervaren heb bij Yvonne.
    Tijd voor mezelf, de grote wereld even loslaten.
    S kijken wat er nou allemaal op dat bandje staat:

Opmerkingen van Maria H.
    - Wat is mijn eigen kracht?
    - Onafhankelijk van anderen moet ik nu stappen zetten, plannen ontwikkelen.
    - Ik moet een maatje vinden die dezelfde Kracht in zich heeft, op hetzelfde Plan zit, een tegenpool. Die ander kan mijn Weten oproepen. Dus openstellen voor een vrouw die dit vertegenwoordigt. Helene heeft iets in mij wakker gemaakt wat heel belangrijk is.
    - De binding met het leven is nu belangrijk. Dit kan gebeuren door een relatie.
    - Als je in je hart een verbinding voelt met mensen, dan trek ik de mensen aan die iets van me kunnen leren.
    - Heel belangrijk om uit te vinden wat mijn specifieke taak hier op aarde is, mijn unieke taak.
    - Wat mijn uitstraling betreft, die is goed, alleen die zal slechts aankomen bij mensen die ontvankelijk hiervoor zijn. Juist de eenvoudige mensen zullen voelen wie ik ben en wat ik te bieden heb.
    - Wat boeit mij in het leven, wat raakt mij?

Boodschap uit de Bron
    - Belangrijk om de vreugdekanten van het leven te ont-dekken in het alledaagse leven.
    - Dit moment voel ik me opgesloten. Er is een vrijheidsbeperking.
    - Mijn leven is gericht op vrijheid, op beweging. Als ik dit in mijn vaandel draag, zullen er altijd stukken eenzaamheid in zitten. De meeste mensen zijn niet gericht op Vrijheid en beweging en daarom ben ik voor hen een bedreiging.
    - Momenten van eenzaamheid, ruimte om mezelf te omarmen. Ik heb mezelf te weinig lief omdat er weinig emotionele beroeringen zijn, er is geen dynamiek.
    - Belangrijk terug te gaan naar mijn hart om te onderzoeken wat mijn verlangens zijn.
    - Dit is een fase in mijn leven waarin ik me moet richten op wat ik nodig heb, dat ik dit zie. Anders ontstaat er een discrepantie tussen wat ik ben en wat ik naar buiten breng. Als ik dit doe dan kan er een vlammetje omhoog komen.
    - Onderzoek of de plaats waar ik ben de juiste plaats is.
    - Onderzoek wat me belemmert in mijn Vrijheid.
    - Ik moet de mensen de verbinding aangeven tussen het binnenste en het buitenste. Daarom moet ik in mezelf het binnenste met het buitenste verbinden, zien en toelaten.
    - In deze tijd van aandacht voor mezelf zal ik mensen ontmoeten, er zullen veranderende bewegingen ontstaan waardoor ik een ander pad in kan slaan.
    - Dat waar ik nu mijn energie op richt zijn niet de juiste krachtvelden, hier ligt niet de mogelijkheid tot ontvangen. Ik moet mijn energie op andere vormen richten, andere stukken in de maatschappij. Er zijn mensen die wachten om te leren ontdekken hoe ze in hun eigen wereld zichzelf kunnen aanvaarden en zien als de wereld die er is, die ze zelf creëren.
    - Stilte kan heel voedend zijn.
    - Ik moet heel diep bij mezelf komen.
    - Ik moet mezelf zijn.
    - Als ik mijn wil op iets zet moet ik er wel een duidelijk beeld van hebben.

EINDE TEKST

Ik voel me wel vreemd, naar binnen getrokken, maar het is goed.
    Zoals het voorgaande uitdrukt, tijd en ruimte voor mezelf.
    Heel de avond op mijn kamer gezeten, zelfs geen tv gekeken.
    Morgen is er weer een dag, ben benieuwd hoe ik me dan voel.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/2Pk4NzJ28Q