9 keer bekeken

Kagibs dagboek

• woensdag 08 augustus 2018 @ 13:16

11-8-95 aap uit de mouw
    Ik voel me vandaag weer heerlijk.
    En... een onverwachte wending in verbinding met Helene.
    Ik had het inderdaad goed aangevoeld dat voor dat Helene het ziekenhuis in ging er een grote verandering plaats vond. Nu is dan de aap uit de mouw gekomen.
    Het blijkt dat ze zonder dat ze er iets tegen kon doen waanzinnig verliefd op iemand werd. Die liefde werd uiteindelijk niet beantwoord. Voor haar veel pijn.
    En mijn reactie, overstroming van Liefde. Ik wil gewoon dat ze gelukkig is, en wat mij betreft pakken we gewoon de draad weer op. Ik geef gewoon heel veel om haar, ze is een mooi mens.

Ook ben ik weer een paradox op het spoor gekomen.
    Doordat mijn gedachtestroom tot stilstand gekomen is, ben ik ook niet ontvankelijk voor welke informatie dan ook. Ik kan hierdoor niet beïnvloedt worden, geen enkele entiteit kan door me heen openbaren wat zijn wil is. Dat hoeft ook niet, omdat ik steeds met het Weten met de Waarheid in verbinding sta, overal waar ik ga, elk moment van de dag. Mijn proces was/is om hier totaal op te vertrouwen en op dit innerlijke kompas te varen.

21-8-95 groeien naar Waarheid
    Gister een fijn vredig feest.
    Vandaag, de zon heeft zich eindelijk verscholen, lekker fris.

Net een fantastisch boek uitgelezen dat eigenlijk iedereen die enigszins met bewustzijn bezig is zou moeten lezen. Alles wat ik in mijn Hart ervaar staat er in.
    Het is van Paulus Rijntjes en het heet groeien naar Waarheid.
    Ongelooflijk belangrijk boek, juist in deze tijd waarin zoveel open gemaakt wordt, het paranormale, mediumschap. Onderscheidingsvermogen is hierin zo, zo belangrijk, zoveel valstrikken en verleidingen. Een weg op het scherp van de snede.
    Uiteindelijk kom je bij het Weten uit en dat is waar het om gaat.

29-8-95 Zielsmaatje
    Zojuist eerste stemexpressieles achter de rug.
    Een zeer intense ervaring. Zo'n diepe verbinding, zo'n diepe wederzijdse aanraking. Zoveel wederzijdse her-kenning. Een waar wonder hoe wij bij elkaar gebracht zijn. Yvonne heet ze, en ze is net ietsje ouder dan ik. Wat mij betreft heb ik mijn maatje wel gevonden. Ze is helaas getrouwd. Maar het maakt niet uit, we kunnen gewoon veel voor elkaar betekenen.
    Het is duidelijk wat ik nodig heb, een beetje zelfbevestiging, dat ik werkelijk gezien wordt en daarin gestimuleerd.
    Verder is het heel belangrijk dat ik lichaamsbewustzijn krijg want dit is tot nu toe een onaangeraakt stuk. Hierin kan Yvonne me veel helpen.
    Een nieuwe fase is ingegaan.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/7tvhkG5Fvh