9 keer bekeken

Kagibs dagboek

• woensdag 03 januari 2018 @ 16:59

23-10-88 waarheen?
    Innerlijke rust, kracht, liefde, zijn en blijven de basiswoorden.
    Het proces vindt gewoon voortgang en ik stroom gewoon mee, in harmonie met het universum, met het geheel.

Ik probeer contact te krijgen met mijn innerlijke stem.
    Ik wil me overgeven aan de Goddelijke vonk in mij, want er zijn zoveel (schijnbaar) ware wegen die ik kan bewandelen, maar welke is de juiste? Of zijn ze allemaal de juiste en moet ik alleen maar voor iets veel groters wachten?

29-10-88 splitsing
    ja, ik moet het keer op keer maar weer leren, geen verwachtingen hebben.
    Maar toch, de stimulerende basis in het huisje is weg.
    Er is geen opbouw meer, geen verbondenheid. We staan op verschillende treden van de trap van ontwikkeling, daar kan ik niet meer onderuit. Het basisverschil is dat ik steeds met de grote wereld bezig ben, en zij met hun kleine wereld, relaties, frustraties, verdriet, onmacht.
    Tussendoor, ik schrik mezelf te pletter, springt zomaar ineens een glas kapot, in heel veel scherven.
    Wat is de betekenis hiervan?

6-11-88 vele wegen
    Ik heb mezelf uitgesproken. (concert)
    Ik heb de innerlijke boodschap die ik voel naar buiten gebracht.
    Ik heb mezelf voor de leeuwen geworpen.
    Ik ben blij dat ik het gedaan heb.
    Was de tijd rijp?
    Was ik te vroeg?
    Ik weet het niet, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
    Het was een hele heftige boodschap maar het mooie is ook goed naar buiten gekomen.
    Het heeft iets teweeggebracht in mensen, en dat was ook de bedoeling, vele stimulerende reacties om me heen.

Verder wordt het wel steeds moeilijker welke keuzes te maken.
    Er zijn zoveel sporen op gang gekomen.
    Genetische Manipulatie, groep Kritisch Gen. We proberen mentaliteitsveranderingen bij mensen op gang te brengen, krijgen allerlei opdrachten op ons af.
    Dan, zit ik in drie clubjes van Conciliair Proces, nu nog redelijk rustig, maar kan veel drukker worden.
    Ben ook intensief met school bezig, maar moet ik hiermee doorgaan?
    En de muziek dus, teksten schrijven, muziek maken waar ik dus ook wel intensief mee aan de gang wil.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/lm0j7WiD9C