11 keer bekeken

Kagibs dagboek

• woensdag 03 januari 2018 @ 15:33

14-10-88 hoogmoed?
    De liefdeskracht, de vreugdestroom vloeit door.
    De inspiratie die ik put uit de Christus in mij.
    Het kleine Kareltje steekt af en toe nog wel de kop op, maar ik ben me hier dan bewust van en hij trekt zich snel weer terug.

Ja, lang niet geschreven, maar dit hoefde ook niet.
    Ik was/ben in harmonie met Christus in mezelf. De tijd van naar buiten treden is nu heel duidelijk gekomen, de laatste strijd om mensen bewust te maken waar ze mee bezig zijn is gekomen. Ik kom met vele mensen in contact (typisch wel veel ouder dan mij). Praat met hen over eindtijd, rampen die zullen komen. Heb nieuwe vriendin van 75 jaar, Nel, met wie ik over deze dingen praat.
    Groep Genetische Manipulatie gaat heel goed, allemaal heel inspirerend.
    Op school wordt mijn invloed steeds groter, wat ook mijn bedoeling is.
    Contact met Sjak is nu al een tijdje weggevallen, maar ik voel dat dit straks weer beter zal gaan, vooral sinds ik haar een briefje geschreven heb. Ze ging/gaat door de hel van haar lage gevoelens.
    Binnenkort ga ik echt in het openbaar treden. Optreden dus, dmv piano/zang/voordracht, mijn wezen naar buiten brengen, mensen raken, aan het denken zetten.

Ja, ik weet niet op welke schaal ik mijn taak moet vervullen, landelijk, de wereld? Ik ben op alles voorbereid, en ik ben er klaar voor. Ik zit in een kerkelijke groep, het Conciliair Proces die zich met die hele wereld, de gehele schepping bezighoudt. Misschien wordt dat de ingang waar ik in het groot naar buiten moet gaan treden. De tijd is er op zich wel rijp voor. In de bioscopen heeft een Christusfilm gedraaid, ik merk dat mensen veel met het Goddelijke aan het worstelen zijn.
    Maar ik moet rustig afwachten, want ik voel wel dat ik echt een teken moet krijgen om dat te doen wat ik moet doen. Misschien moet er dan toch nog een keer een Christusfiguur opstaan om mensen door een geweldige kracht van liefde terug te brengen op het goede spoor.
    Waarschijnlijk sta ik vandaag in de krant. Het begin van een stroomversnelling in ontwikkelingen?

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/yMWBeKDslg