6 keer bekeken

Kagibs dagboek

• dinsdag 02 januari 2018 @ 15:12

11-9-88 harmonie
    Een week van harmonie.
    In harmonie heb ik mijn kennis, mijn doorleefde ervaringen, door kunnen geven. Geen spanning, geen conflict, alleen vreugde, liefde en verbondenheid.

Een sprookje, mijn leven. Alle leerlessen volbracht, de tijd van openbaring, doorgeven, aangeven, vergeven, is gekomen.
    Een sprookje, tv. De innerlijke stem die spreekt. De confrontatie met de spiegel van jezelf, het moeras van de illusie van de verdeeldheid van de angst. Luister naar je innerlijke Stem naar je Geweten en alles komt goed.

Nieuwe elpee, Patti Smith, Dream of Life, de Nieuwe Tijd, de Nieuwe Wereld, de schifting.

Feestje oude vrienden, de oude wereld. Ik kon hen niets geven als ze niet willen luisteren. Ik kan alleen maar zijn.

Thuis, zonder dat we iets tegen elkaar zeggen weet ik dat er niets meer gezegd hoeft te worden. Allen wachten we af voor wat komen gaat.

17-9-88 grote woorden
    Ja, weer een week voorbij.
    Wat school betreft is het weer een week van harmonie, kracht, vreugde en liefde geweest. Heb veel kunnen geven en ik merk wel dat ik op school een bepaalde naam begin te krijgen, wel in positieve zin. Mijn aanwezigheid blijft dan ook niet onopgemerkt. Ik breng discussie's op belangrijke onderwerpen, schrijf teksten, zit altijd vol vreugde, kracht, ben innerlijk rustig. Als ik dit structureel een jaar kan volhouden kan ik een grote invloed opbouwen, en dat is mijn bedoeling ook.

Ook aantal diepe gesprekken met mensen gevoerd over de Eindtijd. Ja, het woord Jezus, de figuur Jezus, de Christusimpuls komt vaak ter sprake, en dan zonder het te zeggen met een verwijzing naar mij toe. Ik voel zelf ook dat het wezen van Christus in mij gegroeid is, dat ik in dialoog sta met de Christus, (zie citaten boek de Meester in ons van van Durckheim). En eerlijk gezegd zou ik gelukkig zijn als alles wat ik zei opgevolgd zou worden dat er naar me geluisterd zou worden, want ik weet dat ik daar geen misbruik van zou maken, van mijn macht. Ik zou alleen een wereld van harmonie, zuivere liefde en creativiteit willen creeeren.
    Misschien krijg ik die mogelijkheid nog in de toekomst, ik sta van niets meer te kijken en ik ben er klaar voor. Nu weet ik dat ik niets wezenlijks teweeg kan brengen omdat iedereen verstrikt zit in zijn/haar eigen illusie's. Ik moet rustig afwachten, mijn tijd afwachten mocht die ooit nog komen. Ik ben bang dat daarvoor eerst het bestaande ineen moet storten wil de mens tot bezinning komen.

Morgen tweede bijeenkomst Genetische Manipulatie, ben benieuwd wie hier allemaal op af zal komen. Ik voel dat het niet alleen om Genetische Manipulatie draait, het gaat erom dat er mensen samenkomen die een Nieuwe Wereld willen opbouwen.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/DR9brwyo5L