7 keer bekeken

Kagibs dagboek

• dinsdag 02 januari 2018 @ 13:53

28-8-88 bereid
    Het is zover.
    Het voorbereidingsproces is afgerond.
    De fundamentele inademing is afgerond.
    Het naar binnen keren is afgerond.

Ik moet nu naar buiten treden.
    De boom is volwassen geworden.
    De vrucht gegroeid uit de kiem is rijp.
    Ik moet naar buiten brengen wat ik denk, wat ik voel, mijn inzicht over het leven.

Ik voel me vol kracht, vol liefde, innerlijk rustig.
    Alle strijdvelden zijn opgelost in het niets, er is harmonie.

4-9-88 actie
    Mijn verwachtingen zijn alle tot uitdrukking gekomen.
    Ze waren niet te hooggespannen.
    Het was een harmonieuze week. Maken van kontakten ging heel soepel. Ik zit in een fijne open klas (jaar over gedaan)
    Ja, ben dus elke dag naar school gewandeld. Lekker relaxt, zonder na te denken opgaan in alles wat er om me heen gebeurt, de natuur, mensen.

Naast school ben ik dus intensief bezig geweest met promotie Genetische Manipulatie. Heel Kopse Hof  stencil in postvak gestopt, Bijstand (café) helemaal volgehangen. Was wel grappig, begon heel hard te regenen, ik schuilen. Toen alle stencils opgevouwen. Net toen ik daar mee klaar was hield de regen ook op.
    Ja, resultaat van al mijn inspanningen. Club van 10 mensen om me heen. Het wordt tijd dat ik met wat meer mensen diep contact krijg, want het waren allemaal bekenden.

Het werd een zware middag de bijeenkomst want Klaas was er ook en hij zette de boel goed op zijn kop, de emoties liepen hoog op. Alles waar hij tegen was paste hij zelf toe. Onverdraagzaamheid, mensen niet uit laten praten, heel lang praten. Maar dit viel niet duidelijk te maken, hij kon gewoon niet communiceren. Hij kon zich niet verplaatsen in andere mensen, betrekt alles op zichzelf, of op mensen die hij kent. Ik stopte er op een gegeven moment maar mee hem iets duidelijk te maken, het was zinloos, er ontbrak steeds een schakel. Andere mensen gingen wel hiermee door. Mensen werden beticht van discriminatie, machtsgrepen uithalen, maar het deed me allemaal niets omdat ik onderhand wel de manier van redeneren van Klaas doorhad.
    Ja, door de omstandigheden is er praktisch gezien niet zoveel uitgekomen, maar het was denk ik op een bepaalde manier toch heel leerzaam voor iedereen. Sjak voelde zich er ook heel sterk onder, ik ook. Een bevestiging dat alles niet alleen in theorie klopt.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/wVbJjwHyRm