8 keer bekeken

Kagibs dagboek

• vrijdag 29 december 2017 @ 14:19

16-7-88 uitademing
    Een week van naar buiten treden.
    De uitademing, het geven.
    Proces in tunnel, mijn teksten/slogans daar opschrijven. Mooie reacties van andere mensen.
    BV de Oplossing: los alle ellende, pijn, haat, agressie, verdriet, wanhoop, angst op in Liefde en Liefde blijft over.
    Affiches van Genetische Manipulatie klaar. Ben benieuwd naar toekomst.
    Heel veel geswingd, mezelf laten zien. Door te laten zien wat ik ben hopen dat mensen hier ook kracht uit kunnen putten.
    Nieuwe kledinggarderobe gekocht, kleuren, paars, rood, roze. In harmonie met mezelf.
    Mijn zijn: Innerlijke rust, kracht, vreugde in het leven, openstaan, alles kan niets moet. Klaar met de inademing, de uitademing is begonnen.

23-7-88 nog meer uitademing
    uitademing gaat door. Een uitademing van liefde, kracht.
    Vierdaagse gelopen. Afzien lichamelijk, maar het was ook allemaal heel mooi.
    Openheid naar iedereen uitstralen, vooroordelen toeschouwers laten wegsmelten door de waarheid. De waarheid van de zuivere liefde die alle haat en agressie overwint.
    Logé gehad, Olaf. Lieve jongen, mooie vriendschap opgebloeid. Gelovig katholiek, heeft zich hier niet van afgekeerd, gelooft innerlijk. Stond open naar mij toe, heb hem veel kunnen geven.
    In huisje, Sjak, Alex, Irene, en meer mensen, heel veel gebeurd. Verwerking processen, trauma's verleden, agressie, pijn, schuldgevoel. Allemaal wel heel positief.
    Mijzelf, hoeft niets, alles is goed.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/3fibxiofO3