1082 keer bekeken

vooraankondiging boek tijd voor de Sleutel

• donderdag 28 mei 2015 @ 14:20
    reactie op (#4) leuk-meisje

Quote: leuk-meisje

donderdag 28 mei 2015 @ 08:55

Karel ik ben benieuwd hoe het nu gaat met je boek. 

Dank voor  je reminder, Jeanette. 95.gif

Het boek is er hoor, en binnenkort ga ik het presenteren.
    Zal er nog een onderwerp van maken.
    Je bent van harte welkom.

liefs Karel 6.gif

• donderdag 28 mei 2015 @ 08:55

Karel ik ben benieuwd hoe het nu gaat met je boek. 

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • woensdag 21 januari 2015 @ 17:52
    reactie op (#2) leuk-meisje

Quote: leuk-meisje

woensdag 21 januari 2015 @ 12:22

Dag Karel.  Wat een verrassing. Een boek van jou hand. En wel heel bijzonder. Ik heb het met plezier en aandacht je bericht gelezen. Lijkt me ook heel spannend. Zeker 9 februari. Ik ga je volgen over het verdere verloop van je boek. Het gaat een succes worden dat weet ik.  Jou onvoorwaardelijk geloof in jezelf en nu in dit boek. Ik stuur positieve berichten de kosmos in.  Ghanese groeten  Jeannette

Echt fijn dit te lezen Jeanette, dank je wel. 

Ja, ik ga er helemaal voor.  95.gif

liefs Karel 6.gif

• woensdag 21 januari 2015 @ 12:22
    reactie op (#1) kagib

Quote: kagib

dinsdag 20 januari 2015 @ 16:57

lieve jij,
    Nou het nieuws is de wereld in, het boek tijd voor de Sleutel komt eraan. Hoe het er nu uitziet komt ie 9 februari officieel uit. Een boel wat op me af komt, wat kan ik doen om dit boek te promoten. Nu, de eerste stapjes gezet, vooral op facebook met een hele fijne enthousiaste respons, dank daarvoor. Er zijn ook al aantal boeken besteld ook dank daarvoor. Ik heb er alle vertrouwen in dat het boek je niet teleur zal stellen, echt alles staat er in wat de maat...schappij nu nodig heeft, broodnodig heeft. Heb zojuist ook een bestelling gedaan voor promotiemateriaal flyers, postertjes en visitekaartjes, ja ik ga er echt voor, ook zelf aantal boeken besteld voor verdere promotie. Mijn plan is om op onbepaalde termijn het boek officieel te gaan presenteren voor pers en publiek, waarschijnlijk in het Dolhuys waar ik werk, daar hebben ze heel mooi museumcafe. Ik hou je op de hoogte.

Maar ook jij kan zoveel doen, als het zo voor je voelt. Hieronder zal ik nog een keer de promotiemail plaatsen, je mag die overal verspreiden, ook dit bericht waar je maar wil. Als je me je mailbericht stuurt dan mail ik je de promotiemail voor verdere verspreiding. Iedereen mag dit weten, iedereen mag het horen, dit boek kan echt een verschil gaan maken, echt iets teweeg brengen, als ook jij erin gelooft ervoor wil gaan, alles erin wil geven. Samen kunnen we het verschil maken, de beweging in gang zetten. Hieronder de link van de promotie van het boek.
    http://us4.campaign-archive1.com/…
    Ik geloof erin, jij ook?
    lieve warme groet Kagib :)

Dag Karel.  Wat een verrassing. Een boek van jou hand. En wel heel bijzonder. Ik heb het met plezier en aandacht je bericht gelezen. Lijkt me ook heel spannend. Zeker 9 februari. Ik ga je volgen over het verdere verloop van je boek. Het gaat een succes worden dat weet ik.  Jou onvoorwaardelijk geloof in jezelf en nu in dit boek. Ik stuur positieve berichten de kosmos in.  Ghanese groeten  Jeannette

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 20 januari 2015 @ 16:57

8387917f-21fc-4573-a237-aa1a68636e73.jpg

lieve jij,

Nou het nieuws is de wereld in, het boek tijd voor de Sleutel komt eraan. Hoe het er nu uitziet komt ie 9 februari officieel uit.
    Een boel wat op me af komt, wat kan ik doen om dit boek te promoten. Nu, de eerste stapjes gezet, vooral op facebook met een hele fijne enthousiaste respons, dank daarvoor. Er zijn ook al aantal boeken besteld ook dank daarvoor. Ik heb er alle vertrouwen in dat het boek je niet teleur zal stellen, echt alles staat er in wat de maat...schappij nu nodig heeft, broodnodig heeft. Heb zojuist ook een bestelling gedaan voor promotiemateriaal flyers, postertjes en visitekaartjes, ja ik ga er echt voor, ook zelf aantal boeken besteld voor verdere promotie.
    Mijn plan is om op onbepaalde termijn het boek officieel te gaan presenteren voor pers en publiek, waarschijnlijk in het Dolhuys waar ik werk, daar hebben ze heel mooi museumcafe. Ik hou je op de hoogte.

Maar ook jij kan zoveel doen, als het zo voor je voelt. Hieronder zal ik nog een keer de promotiemail plaatsen, je mag die overal verspreiden, ook dit bericht waar je maar wil. Als je me je mailbericht stuurt dan mail ik je de promotiemail voor verdere verspreiding. Iedereen mag dit weten, iedereen mag het horen, dit boek kan echt een verschil gaan maken, echt iets teweeg brengen, als ook jij erin gelooft ervoor wil gaan, alles erin wil geven.
    Samen kunnen we het verschil maken, de beweging in gang zetten.
    Hieronder de link van de promotie van het boek.

http://us4.campaign-archive1.com/…

Ik geloof erin, jij ook?

lieve warme groet Kagib :)